Αναστασίου: Είναι κρίμα και άδικο να έχουμε νεκρά διαστήματα

Ο προπονητής του «τριφυλλίου» μίλησε στη Nova και ανέφερε πως συζητάει με τους ποδοσφαιριστές και τους δείχνει βίντεο με φάσεις, ώστε να μειωθούν τα «νεκρά» διαστήματα, που έχει η ομάδα του.

Είναι άσχημο, γιατί συμβαίνει…

συνέχεια και το κυριότερο είναι ότι αδικούμε τους εαυτούς μας και είναι κρίμα», δήλωσε ο νεαρός τεχνικός. Ερωτηθείς, αν πρόκειται να κάνει αλλαγές στη βασική ενδεκάδα του αυριανού(18/12, 19:30) αγώνα με τον Λεβαδειακό δεν φανέρωσε τα πλάνα του.

Τους ευχαριστούμε γι» αυτό και γνωρίζουμε ότι είναι δίπλα μας και μας στηρίζουν», σχολίασε αναφερόμενος στην παραμονή του κόσμου της ομάδας για επιπλέον 30 λεπτά μετά το τέλος του αγώνα με τον Ατρόμητο, όπου ο Παναθηναϊκός έχασε με 2-1.

Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr
...www.SPORstories.eu ...

Share on Google Plus