«Ονειρεύτηκα την πρόκριση»

Ο Μάικλ Ουμάνια είδε… στον ύπνο του ότι η Κόστα Ρίκα θα έπαιρνε την πρόκριση στα προημιτελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου ξεπερνώντας το εμπόδιο της Ελλάδας και το όνειρό του, έγινε πραγματικότητα!

Ο διεθνής αμυντικός…

της Ντεπορτίβο Σαπρίσα, λίγο μετά την εξασφάλιση του «εισιτηρίου» για τα προημιτελικά του Μουντιάλ της Βραζιλίας, με το 5-3 επί της Ελλάδας στα πέναλτι, είπε: Χθες βράδυ, το ονειρεύτηκα αυτό… Ήμουν χαλαρός γιατί το είχα δει σε όνειρο να εκτυλίσσεται όλο αυτό. Το ονειρεύτηκα αλλά δεν το είχα πει σε κανέναν… Είχα αυτοπεποίθηση για το παιχνίδι. Αυτή η πρόκριση είναι για την οικογένειά μου. Για τους συμπαίκτες μου που τραυματίστηκαν και δεν κατάφεραν να είναι μαζί μας στο Μουντιάλ, αλλά ξέρουμε ότι μας στηρίζουν από μακριά».

Πηγή: www.coppa.gr

Via

        www.SPORstories.eu .
 sporstories
..



SPORTS NEWS LIVE BET GAMES SCORES stoixhma olimpiakos- pao nea panathinaikos ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΟΚ ΑΕΚ ΑΣΤΕΙΑ VIDEO LIVESCORES POKER KAZINO YGEIA ANEKDOTA LIVE STREAM TV





 Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus