Μπαλόνι με ήλιο τρώγεται σαν επιδόρπιο!

Στοεστιατόριο Alinea στο Σικάγο των ΗΠΑσερβίρεται ένα πρωτότυπο επιδόρπιο που κάνει θραύση αφού όχι μόνο είναι πρωτότυπο στην εμφάνιση αλλά και πολύ γευστικό. Μάλιστα είναι καταξιωμένο στο χώρο της γευσιγνωσίας αφού έχει βαθμολογηθεί με τρία αστέρια Michelin, ενώ η παραπάνω ιδέα αποτελεί έμπνευση του γνωστού σεφ Grant Achatz. Ουσιαστικά είναι μια πολύ λεπτή και ρευστή στρώση καραμέλας από πράσινο μήλο, η οποία γεμίζεται με ήλιο και μόλις πάρει το σωστό μέγεθος και σχήμα κόβεται, ώστε να στεγνώσει, ενώ στη φούσκα που σχηματίστηκε κολλούν την άκρη μια κλωστής όπως συμβαίνει σε όλα τα μπαλόνια. Ο καλύτερος τρόπος για να το φάει κανείς είναι να ρουφήξει το ήλιο από μέσα του και μετά να φάει το καραμελένιο περίβλημα.

Via

        www.SPORstories.eu




SPORTS NEWS LIVE BET GAMES SCORES stoixhma olimpiakos- pao nea panathinaikos ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΟΚ ΑΕΚ ΑΣΤΕΙΑ VIDEO LIVESCORES POKER KAZINO YGEIA ANEKDOTA LIVE STREAM TV

Share on Google Plus